2009年5月19日星期二

「你」o既將來?

世界上真係有人可以愛對方愛到自己受慘都願意嗎?
呢個年代仲有咩?

今日自己又諗左呢個問題…
唉…我呢 d 叫胡思亂想嗎?

既然「佢」(特指某人)都唔鐘意我,我仲點解要為佢付出呢?

等等!…
如果你係為回報而付出,咁樣就唔係真心喇…

姐係要我無條件付出比「佢」?不求回報,只為了愛嗎…?

首先要令我自己鐘意「佢」吧?無視「佢」鐘唔鐘意我,用盡全心去愛「佢」?
真係受左傷都唔會後悔嗎我?

其實答案已經呼之欲出--既然係要考慮o既,咁就証明自己愛得「佢」唔深…

唉…真煩!

其實我無需要咁介意「佢」吧?
「佢」o既將來,就讓「佢」自己去追尋吧!

我只要默默地愛著「佢」就可以了…

當你真的愛對方時,會設身處地為佢著想,即使愛了傷自己也願意。

其實我又唔係佢邊個,都管唔到佢吧?
潘某就可能得喇…

沒有留言:

發佈留言