2009年5月28日星期四

5月27日隨想

今日潘某終於都換左學生百達通喇…

至到中四之前,都唔會再坐89X了…

唉…佢真係…
呢家學生百達通有半價架,坐一個車站都唔洗5毫…

竟然要我陪佢行返新城市中心…

大佬呀,我唔想行路呀…

我仲要拎著個x殼…

唉…反正都被佢逼出,算吧…行咪行!

不過…唉…

可能真係連個天同「佢」都唔鐘意我(關咩事…?),居然落大雨…

我真係被雨打到膠,我居然唔叫潘某開傘,叫佢同我一齊淋雨…

我膠就算喇,估唔到潘某都同我一齊膠埋一份--唔開傘,一齊淋。


well…一世人第一次咁膠…

中途我又係城門河(近工業區果邊)大叫「某人,我好鐘意你呀!」(又膠左喇…)

囧…

行到去稻香酒樓,我同潘某已經變左隻落湯雞…


之後去左廁所整返乾個人+吹頭…

比人用奇怪o既眼光望過黎…xd"

之後去左m記食野…


不過真係好難頂,又冷氣又凍野飲(可樂+奶昔)…

校服仲要係未乾…真係冷到手都震…

之後落左地牢打wii同xbox360,我到呢家先發現原來潘某同「怇」係成日出黎私會…

唉…我都唔知當潘某係朋友定情敵好…

總之佢地o既關係非比尋常,令我…
唉…真係唔知點講好…

即使我知道我同「佢」無可能,但我都仲好在意佢…

走之前又去左上個月影貼紙相果到,睇下潘某個「塗鴉」仲係咪到…

真係仲係到!

唔知「佢」睇左未呢…
唉…



睇完個「塗鴉」之後,就去左一田睇一陣野就返屋企…(今次潘某係石門落)


唉…

某人,你究竟係咪鐘意潘某?
雖然聽聞係你個tb,但我唔會嫌棄你…


點講都好,我真係好鐘意你架…


不過呢家時機未成熟,情況不明朗,所以我都係唔同你講著…

但總有一日,我一定會親口同你講:「xxx,我愛您!」

沒有留言:

發佈留言