2009年5月13日星期三

發夢吧…

盡管發夢吧,小任!
不論係學業,政治與愛情上!

我前途究竟會係點…
我真係可以實現我o既夢想…?


選科o既日子就快到…究竟邊一科係我自己心儀呢…到呢家我都仲未知道…

大考真係就快到…
再唔努力就真係…會失去切。

政治?這個蠻真煩人呢…
我o既政治夢真係可以成真嗎--係呢個混亂o既世界入面…?

我…
其實係咪行錯路呢…
「台獨」…雖然表面上係我支持,但…
始終我係希望係兩國o既鬥爭中尋找新o既中國…

只要鬥爭o既盡頭,世界先會有改變…
鬥爭係促使人類進步o既原因之一,冇左鬥爭,人類就只會退步。


愛情?
不可能吧,佢對我都生于了情,即使我鐘意佢又有咩用呢…
說不定佢係討厭我先岩…

我係佢面前咁冇用,乜都唔識…
………

我唔應該再後悔!
我曾經因為珊而令到我學業成績大退步,今次可能又會係咁…

可惡,我究竟要搞清楚乜野問題…
我有冇鐘意佢?有!點解唔表白?因為我唔想同佢反面。點解你認為會反面?…

因此珊o既先例…

佢有冇鐘意我?冇!咁你仲鐘意佢?因為我控制唔到我自己!
注定我真係愛情失敗者…自己都控制唔到…




盡管發夢吧小任~
但願呢 d 夢境可以變得更美好…

沒有留言:

發佈留言