2009年5月24日星期日

個個都話無可能,真係無?

其實…
我同「佢」真係無可能!

今日返完主日學同某個fd一齊行,佢第一句講就係話我同「佢」係無可能…

唉…雖然我知道係,但都唔洗咁直接吧…?

始終我覺得「佢」係有男友…(雖然大家都話佢冇,但我唔係幾信…)

唉…一個二個三個四個,個個都話無可能…

一個都算喇,咁多個都係咁講,我諗應該應該應該真係真係真係無可能無可能無可能吧!

唉…突然之間成個人好似又冇哂人生目標咁…

之前珊同我絕交,我當時又係冇哂人生目標咁…

唔通我真係因為佢先生存落去咩?
無可能吧!

總之…我要快 d 放棄﹑唔好再諗起「佢」先得…

沒有留言:

發佈留言