2009年5月9日星期六

星期五(5月8號)隨想

今日真係大好天!學校因為借左試場出去而放假呢!

本來今日係計劃勁早起身,之後去城門河畔行下…
點知我實在太…眼訓,所以冇去到-.-

飲完早茶之後應該就返屋企就電腦project先岩,但我居然唔記得pw-.-

諗著打一陣ps2先喇…點知潘某今日又得閒,就上黎幫我改左部psp…

得左喇…但仲未買memory卡…


之後就去左食下午茶…

有早知就冇乞兒喇…

潘某搞到我食唔到野-.-

可惡-.-

不過算吧-.-


之後我同佢行左陣商場(中間又提起佢…)

我都講左好多次喇,佢係鐘意你--潘某架…not me ok?

難得人地對你有意思,你就唔好扮唔知喇…

潘某之後又叫我再send 個sms比佢…

大佬…我…

其實呢家諗返起,我真係有 d 後悔…

不過其實佢都應該知道(留意)到我單戀佢吧…?

我唔想因為一個sms而令到大家都冇朋友做…

我唔想再行返珊果步…

唉……

沒有留言:

發佈留言