2009年5月12日星期二

在此為汶川大地震的死難者默哀以及追究責任

一年前o既今日,係四川省發生了一次土共建國以來最嚴重的地震,達到黎克特制8級(正確為7.8級)。

呢個地震令好多人失去左家園,令好多平民死亡,更令好多官員的貪污無賴盡顯眼前…

在此再為所有汶川死難者默哀…

------------------------------------------

默哀完了…
係時候追究責任吧?

我真係諗極都唔明,點解官方永遠都係要將死難者o既數字降低咁多陪呢?

本來係死左5萬至7萬人,點解官方只係話死得5千人?

背後原因?埋沒死難者失去親人o既心情?定係掩飾豆腐渣工程呀?

我相信,係呢幾萬人o既死者入面,我相信有兩至三成死者係因為某 d 政治原因而犧牲。

首先,係07年尾果時,美國地理雜誌早就話明左四川會係08年4月尾至5月中會有一次非常強大o既地震,但係地震前果 d 地震預防局 d 人係到做乜野?

係到玩緊保密日期呀!唔比人民知道地震o既日期!

唔知咁樣係唔係令今次地震有咁多死難者o既原因之一呢?

再者,當地震發生後,當時四川o既省長係到做乜野呢?
開party,話咩要慶祝奧運bo…

我諗你只係慶祝四川大地震吧?
明明四川下午已經有地震,你應該唔會唔知吧?點解仲要乜都唔知,去開party慶祝奧運?
人命重要 d 定奧運重要 d ?你話呢 d 算唔算因為政治原因而害死咁多人喇?

豆腐渣工程不在話下!
有個好例子:係震央到有間學校係地震之後仲係依然屹立不倒,而且係無任何人命傷亡;但離震央遠少少o既學校(如聚源中學)呢?
除左教學大樓係仲有個樣之後,課室呢?乜都冇哂!
之後發現原來混凝土入面係冇鋼筋…

家長可以一手就將果 d 豆腐渣一手渣爆!
點解呢家咁多中國人都咁無良心?1千幾人o既學校,只有100多少少o既人可以生存…
請問你地o既良心去左邊呀,殺人兇手?

仲有政府o既行動未免太慢吧?
當地唔洗講喇,無良到可以唔洗理人民死活,至於土共--雖然佢地係15定17號就去到災區,但救援工作居然要係政府黎果時先開始做…
我明白因為地形問題,好多物資都運唔到去災區,但點解當地省長賤到唔去幫手?
搞到好多家長要用手去挖掘被埋係豆腐渣下o既子女,挖到出哂血,你地個心過得去咩?賤人!


ok,「救災第一,責任第二」。
一年喇,咩災都救哂喇?

點解土共政府(包括當地省長)仲要係到將責任推黎推去?你當人民係乜野呀?人民o既眼睛可是雪亮的!

至於香港…
我唔明點解曾蔭權要將我地o既血汗錢白白咁送比中央?
好多網友都講過,基本法入面話香港係唔洗比錢中央(行政獨立),曾生,解釋下吧?
愛國愛到運自己地頭o既人都唔洗理,神!

仲有一個問題:點解要將地震死難者o既人數降低?
呢家又唔係「六四」!「六四」我都明白你點解要話冇人死(當然「六四」罪行土共o既行為都係罪不可恕!),呢家係地震,唔係國家醜聞,有乜理由要降低死亡人數先?

想講共產黨救援救得好好?唔多覺lo~

咁樣做係對所有死難者非常之唔尊重!
好自然又唔比人查死難者的名單吧?

估唔到土共真係無良到咁o既地步…


總結:今次地震死咁多人,人為責任第一個要數o既自然係共產黨同當地省長喇!




希望土共可以公開死難者名單以為懲罰應該負上責任o既人,以還死難者一個公道!

沒有留言:

發佈留言