2009年5月15日星期五

好一場六四-.-

今日學校歷史學會角色扮演…題目:六四

估唔到學校開放到咁o既程度-.-

不過真係…唔知點講…

比賽前一日先黎做劇本(仲要係我做>____<)…

d 劇情又亂黎咁-.-
運趙紫陽都冇先奇-.-

不過…
真係令到我囧哂…

難為我星期四夜晚開車搵料…


比賽當日-.-

惡搞咩-.-

5班得3班黎左,姐係我地點差都有第3名喇-.-

我諗呢個做係成班人亂做o既原因-.-

過左A班之後,B同C班淆低冇黎,之後到我地喇-.-

開場白我都講到手震(唔記得左講,我其實係旁白-.-)

本身好好地,點知某曾係到狗嗡,話咩要退守台灣,台灣獨立-.-(做咩將我私人意見代入去-.-?)

最離譜係話M記所有野要減兩蚊-.-
真係做旁白都做到o哂-.-

而且講到去六四層城果陣,大亂鬥-.-
羅某比人拎左去撞柱-.-

真係好亂-.-
你地真係…我結尾都唔係好得去邊-.-

唔記得左台詞-.-

唉-.-
第3名-.-
輸o既原因因為太多野不合史實-.-
50%分數-.-

算吧-.-
不過第3名我好似唔想拎咁-.-

唉-.-
發生咩事呀-.-
小任冷靜下喇-.-

沒有留言:

發佈留言