2009年5月16日星期六

愛真係堅定不移嗎?

係以前,我相信世界上係存在著堅定不移o既愛(戀情);以為只要心入面有對方,即使相距千里,都可以連繫起黎…

但今日我相信:今天堅定不移o既愛,明天都會被動搖。

珊可能係一個好例子…
雖然我同佢唔係情人,但我係暗戀緊佢呀…

12月之前,我同佢o既朋友關係已經發展到好到冇得再好o既地步。
我以為只要我心入面有著珊,我同佢就一定會…

可惜,我一句話摧毀左我自己o既希望…

愛情同友情,真係堅定不移嗎?
今日可能係情人/朋友,聽日就係可能情敵/敵人…

珊…多謝您比左呢個教訓我,感激不盡!

人我想得到依靠時,最愛o既人未必可以出現,好自然,人就會選擇佢身邊果一位…

唔通就係呢個原因,令我鐘意佢(唔係珊)?

我可能愛佢,但佢係唔愛我…
我知道o既…
我知道你係非常之憎我﹑討厭我…


或者我應該搞清楚一點:眼前o既佢,係愛人,定係友人,定係仇人呢?


今日o既我,已經唔會再咁天真咁傻,再去相信咩「永恆的愛」等…

不過珊同某人,真係好感謝你地o既教訓…
令我相信愛情唔係堅定不移的!

沒有留言:

發佈留言