2009年5月4日星期一

一切原於嫉妒

點解…

人地可以放手,點解唯獨得我…咁執著?

點解我睇見佢同另外一人一齊o既時候,我思想會咁亂…

我又冇真係鐘意佢…同埋我知道佢都唔會鐘意我,但點解我仲咁執著佢一舉一動,好似阿珊咁?

唔通…真係嫉妒嗎?

………

我妒忌乜野呢?問題黎喇。

其實我…係咪只係想將佢獨估﹑據為己有呢?
點解我會咁自私!?


但唔知點解當佢同另外一個人一齊(或者好親密)果陣,我就會有種怨恨o既感覺出黎…

或者呢個就係我失去意識o既其中一個原因吧…?

小任你真係小器,點解一定要據為己有呢?

自私鬼小任!

皆因,一切只原於嫉妒嗎?

沒有留言:

發佈留言