2009年5月25日星期一

愛情的幻滅

點解每段戀愛走到最盡頭時,都會陷入悲傷同沮喪,有時候更會感覺到被人呃?

我愛上「佢」o既溫柔,我著緊係因為我在乎「佢」。

但當我再諗下,假若分手時,我做乜野都令「佢」討厭…

我曾經講過,「佢」係我心儀o既對像,但我諗我對「佢」產生左一種迷惑,因為由此至終,我愛上「佢」都只係一個謊言!

可能我愛上「佢」時,我會覺得「佢」好好;當我唔愛「佢」時,「佢」就會覺得自己係糟透(不幸)o既人…

我知道我當初愛上「佢」o既並唔係我,而係我o既幻想愛上左「佢」…

如果係咁,將來分手原因就因為「佢」達唔到我o既想像,於是愛情就咁樣就幻滅了…





其實,每個人去睇人同事時,總係會投射出自己o既想像,只要有喜歡(鐘意)o既感覺,就會覺得佢係完美。

相反,如果係有厭惡o既感覺,就會將佢醜化,並會遠離佢。


邊個可以滿足我o既想像?
我希望可以同想像(心儀)o既人起埋一齊,呢個就係我同「佢」未來愛情幻滅o既原因…



珊本來係我想像o既人,但…
自從09年1月31號之後,想像就幻滅了…


「佢」…
「佢」到呢家都仲係o既…
但我睇得出「佢」對我有抗拒,遠離之意,睇黎我同「佢」都冇可能架喇…


唉…


愛情幻滅o既痛苦絕不下於失戀…

沒有留言:

發佈留言