2009年5月30日星期六

原來我係潘某被洗腦…

今日返主日學,又搵左馬泳如幫我解戀愛難題… (佢真係我o既戀愛指路明燈xd")

今日,終於係佢面前講出我鐘意邊個…

其實我自己都好驚講左出黎會點,始終馬泳如同「佢」係同一間學校…

最後都係講左…
「佢」。

真係有 d 唔明,點解識「佢」o既一知道我鐘意「佢」就咁大反應呢?



呀…

馬泳如問我鐘意「佢」乜野,我係突然間答唔到…

唉…被追問之下我終於講出事件o既來龍去脈…

【其實係潘某話我 d 行為係鐘意佢】…

之後馬泳如即使講:「其實你係被潘某洗腦。佢話你鐘意「佢」你就鐘意?」

到呢一刻我先醒覺…

我根本就唔係鐘意「佢」,而係被潘某洗左腦…

本身只係一個動作,就被潘某搞到咁大件事…

well…潘某呀,你究竟有咩企圖呀?


同埋我發現潘某昆緊我好多野…
「佢」根本就唔係tb…

但令我最心痛係…咁姐係「佢」有男朋友或者暗戀對像喇…?

唉…
即時心姣痛,出左班課休息一陣…

唉…當知道一個事件o既真實情況後,另一個唔想見到o既情況就出埋黎…
天玩我嗎?

雖然我係被潘某洗腦,但我真係比潘某洗得好深--一時間忘記唔到…

超痛苦…

「佢」究竟有冇男友同埋暗戀對像呢?
我潛意識話有。今次點都唔會再相潘某冇架喇!

我叫左馬泳如幫我保守呢件事(我相得過佢!),但係始終仲係頂著個心…

直至到左彌撒先叫暫時忘記一下…


第一次係聖堂到拍片,特別恩賜@@(因為今日係領堅振同初領聖體之日)…

再一次睇會到同珊一齊去電玩展果種快感--想坐但冇得坐…

雖然冇上次企11個鐘頭咁誇張…都個半鐘-_-


橫行無忌咁同馬泳如細聲吹水-_-


--------------------完--------------------------



唉…被馬泳如一言直指同「佢」無可能…

超心痛…
救命…

我真係…

可惡o既潘某!一定搵你報仇!

睇黎要同「佢」表白,仲差一大步…


唉…點算好…?
有冇人可以打救我?

沒有留言:

發佈留言