2009年5月18日星期一

唔愛就係唔愛,你求都冇用

再一次証明,佢唔愛我就係唔愛我,我奈佢唔何…

今日聖經堂開始講性教肯,當然喇內容有好多踩界o既野…唔講咁多喇…

但有句說話好值得深思…

【女仔分手係可以好狠o既,當你係佢心入面o既地位已經唔重要﹑分開o既時候,佢當然會喊喇。但當佢搵到一個鐘意o既男仔之後,佢就可能即使忘記得你乾乾淨淨。】

講中了…
呢句說話,相信不論珊﹑「佢」﹑或者其他女仔,都應該會認「呢個係事實」…

我係睇唔到珊同我絕交之後仲有搵我或者掛著我,只見佢不停咁同佢男友係到……
(傾電話?唔會咁簡單吧…)

同埋當「佢」(唔係珊)o既夢中情人(潘某)出現佢係眼前,相信「佢」都應該唔會記得我係邊個…

所以話呢…女人分手就係狠,佢追得落第2個男人呀你吹得落咩?

「佢」唔愛我就係唔愛我,我同大家都冇得強求,我都唔需要大家幫我。
我唔想同佢冇朋友做,好似珊咁…


最後,珊…
希望可以早 d 搵到你o既【真命天子】喇…

沒有留言:

發佈留言