2009年5月11日星期一

5月11日隨想

唉…今日…

雖然叫做平安咁又過一日…

好自然地,我又拎左我本「相信台灣」返學校,同學們緊係又係到批評我-.-
台獨佬-.-

英文堂先慘,英文作文-.-
話要計劃搞一個電視節目,我又係寫政治-.-
同埋呀sir話用英文黎講政治係超難-.-
睇得出--勁多句子重寫-.-


政治理念有錯嗎?
呢家 d 香港人唔跳點解對「政治」呢個兩個字感到十分驚恐同冷淡…
對好多野都避而不見,睇唔到就等於唔存在嗎?

批評政府以求變革都有錯嗎?
點解香港人o既思想會比土共奴性化左?中國唔通只有行封建先可以有未來嗎?
我只係期望係國共兩黨o既鬥爭(或戰爭)中尋找新o既中國姐~都唔得?

唉…香港人,醒下喇!~

我地香港已經比中國殖民地化喇…

所謂回歸,其實咪姐係變返做中國殖民地…
一國兩制只會破壞香港利益,令香港經濟競爭力下降…

醒悟吧香港人!~




唉…點解係香港入面會冇一個同志?
失望…






又講返某某先…
雖然我講左好多次--佢真係鐘意潘某架!但潘某死都唔認-.-
唉…

睇動作都知到喇,你唔好同我講你係為左玩我,所以先扮唔鐘意佢呀…

不過…愛情呢家野,隨緣吧…

唔屬於自己o既野就唔應該強求…

o既然佢都唔鐘意(愛)我,即使我留著佢個身,又有咩用?
個心早就飛左去佢心入面o既情人(唔一定係潘某)到喇…

問題同珊已經一體化左…

總之,隨緣吧…

沒有留言:

發佈留言