2009年5月2日星期六

避靜後o既感覺

今日去左唔知邊到邊到避靜…



本身今日潘某都話會黎,點知佢今朝肚痛-.-

得返我去應付 d 細路,仲有 d 係中二果年比佢蝦過果 d t.t



其實,今次避靜我真係冇乜去反思,最多只係食飯時間諗起我08年犯過o既錯…



唉…自然第一個諗起o既會係珊喇……



不過其實都好o既,可以正面咁去面對問題…

始終有一日都要解決我同珊之間o既恩恩怨怨,即使做唔返成朋友,我都……不再有遺憾!





總之…珊,終有一日我一定會正面咁解決我同你o既問題…











反而我覺得係城門河果到比較有感覺…






夕陽無限好,只是近黃昏--好景不常…

唉…













咁o既景色,雖然好靚,但維持時間唔長…

點解世事就係要咁…?好o既野永遠唔長久,而壞o既野就可以影響一生。


究竟我以後應該點做…人生…

我呢排發現自己好似冇咩人生目標咁。
追某某人?算係吧…向某人道歉?都算喇…
但唔係最主要…



唉…今次避靜真係好似冇咩收獲…

沒有留言:

發佈留言