2009年5月23日星期六

半糖的愛情

愛情o既糖唔可以太多,太過甜會令人肥。(明嗎?)

所得【半糖主義】(多形容愛情),即是對愛情不濃不淡岩岩好…



究竟我人生係咪只可以行【半糖主義】?
始終我唔係好識拍拖…

太濃o既愛情,雖然令人非常回味,但一分開,就好難自拔。
太淡o既發情,就唔叫做愛情,只叫友情…


唉…我同「佢」係乜野呀…

我同佢唔係甜,又唔算淡,我反而覺得我同佢o既關係係苦…

係苦都唔想要果隻!

但唔知係咪我不由自主地落得太多糖,搞到我對「佢」……
我好似誤會左佢o既用意…

唉…

愛情?對我同「佢」而言,太遠了,遙不可及。

半糖o既愛情…
我同「佢」算係無糖o既愛情吧?

半糖主義…

唉…好亂…


我真係失敗!連呢 d 野都搞唔清!

沒有留言:

發佈留言