2009年4月28日星期二

距離越來越遠嗎…?定係根本一早就唔存在?

睇完一篇文章之後,我發現我同佢o既距離已經越來越遠了… 什至係同佢只係朋友/同事關係…

(太長,copy 唔到:http://www.2000fun.com/bbs/viewthread.php?tid=3374751&extra=page%3D1

其中有幾句我比較有感受…

其實很多男孩子都不知道
女孩子只會對自己喜歡的男生嘮嘮叨叨
也只會對自己喜歡的人耍性子。
你要知道,
假若她不喜歡你她根本不會來在乎你關心你,
怕你做錯事情。
你要知道,
假若她不喜歡你
她根本不會對你發火不會沖你撒嬌讓你哄她。


佢係我面前係無呢種反應,反而係第2個男仔前面有呢種反應…
我好記得當時情況…看在眼裡,痛在心裡!


你要知道,假若她不喜歡你
你根本就沒有本事讓她哭泣
她即使生氣也不會超過2天。


這個…也曾試過,某次我唔小心同某人一齊講左 d 佢唔想講出去o既野,佢當時係有嬲,但過左幾日就乜事都冇…



睇黎篇文真係講中哂…

結論:唉…又係單戀嗎…?

放棄吧…可能放手係對佢最好o既方法…

沒有留言:

發佈留言