2009年4月2日星期四

原來係咁…

今日我終於都知道我對珊同某某人o既感情係乜野分別到喇…

先講珊,自珊同我絕交之後,我就一直怪責自己點解當初冇對珊好 d …
其實會唔會係我愛上珊,只係責任上o既問題?

我愛上珊就因為責任…?我有乜野責任?
我唔知道,但相比起某某人,我覺得我並唔係愛上珊,而係我係對珊做緊補償…

點解咁架…?

之於某某人,每次我見到佢,同見到珊o既感覺有好多相似o既地方:
.每次見到佢,我心情都會好開心或者緊張
.佢身上有著珊某 d 影子

某某人更可以做到o既野,比珊有過之而無不及。
但…我會唔會誤會左佢o既意思呢…?

珊曾經講過,因為佢同某個男生經常微笑,而令果位男生以為珊鐘意左佢,結果一講先知自己原來係單戀…

我諗我應該係誤會左佢意思了…
唉…我下一步應該點做呀…?
向佢表白?我驚搞到連朋友都冇得做…

算吧…或者問下佢鐘蘆鐘意我先,至少大家都可以避免連朋友都做唔成…

沒有留言:

發佈留言