2009年4月16日星期四

仲等?

今日溫完書,岩岩好2點半,而又未到宴會時間,所以今日去左坐地鐵周圍行,散下心咁…

無喇喇…我去左葵芳就停左係到…

好明顯--又係為左珊。

唔係放低左佢喇咩?點解仲要去搵珊?

可能就係因為我仲當珊係我朋友吧?
過去o既經歷話忘記就忘記咩…?

於是我就係葵芳車站呆左…有3個鐘頭…

呆到6點幾先走人,點知走唔到閘--因為我入閘太耐,過左2個半鐘頭就要扣$50(我扣$25)…

好彩最後都冇扣到…

唉…我仲等乜野呀?
唔通珊會真係回頭同我做返fd咩…?

其實係當時,我覺得珊好似望到我咁,不過唔認我咁解…
當然真實珊今日係冇出現係我眼前,但唔知點解…

我點解對珊會有咁多期望呢?…

幻覺黎架小任!珊唔會再同你做返fd架!

醒下喇!無謂將時間投資係一個無回報o既人物身上喇! 



唉…得返1日放假ja…
又要考試…汗……~

沒有留言:

發佈留言