2009年4月26日星期日

4月25日隨想

由主日學開始講起喇…





今日係馬泳如15歲o既生日,上緊堂果陣問佢今日心情點樣…





佢話唔期待,佢都唔知點解自己會咁(同上次講o既野相反)…





期間又講左點解呢家 d 人咁憎PC o既原因…


佢話PC係 d 煽風點火o既人。





有冇咁誇張呀?


仲有好多關於PC o既衰野,不過唔想講-.-








之後馬泳如因為聽到導師係到罵學生,就同我抱怨,話佢地唔識教學生…所以佢話下年唔再做導師…


呢個見人見智喇…


我已經盡力挽回架,不過既然去意已決,算喇…





之後又同我講左佢老公(男朋友)小小野…





原本諗著話比個驚喜佢,一齊慶祝生日,點知我唔小心講左比佢聽呢個plan…





算吧…反正後來都知道因為龜唔得閒而不了了之…





哈,本來我一肚開心,呢家就冇哂-.-





算…反正馬泳如個老公會同佢慶祝生日,算吧…





我仲叫佢唔洗陪我地,去搵佢老公-.-








之後去左開導師大會…


camp地點係長洲唔知邊到,7月25至26日-.-


咁遲…





同埋最重要一個問題:下年仲繼唔繼續做小導師。


潘某,PC,馬泳如都表示下年唔再做導師,得返我去向不明…





仲做唔做好呢…?(呢個問題hold著先)





開完會之後我地就去左沙田市中心食晚果餐…30蚊…真係心痛…





之後因為我話好想飲啤酒,叫我去買…





雖然都驚驚地,但最後都係買左(好彩無比人問歲數)…





之後去左公共圖書館飲,仲比人偷拍左我飲酒個膠樣-.-



< 未免太膠了吧-.-



飲完就去左影貼紙相…





影完後先發現自己原來除左眼鏡就好似成個女人咁-.-





之後潘某無聊得濟,就係某處寫左【小任「心心」某人】…


大佬,我講左n次,都話我冇鐘意佢lo…





因為太多,同埋已經10點,所以就散水…





之後去埋好運,送埋李諾欣返屋企就走人…





果然,去到城門河果到就開始wing…





係到大叫:「我真係好鐘意阿x架!」「但咁又點呀?佢都唔鐘意我!」
過左翠溶橋再大叫多次:「阿x,I Lovc U!我真係好鐘意你架,我都希望你會鐘意我!」

最後果次有埋回音…

唉…愛到控制唔到o既地步?未至於o既…但好似成日會諗起佢咁,好似以前阿珊咁…

算吧…我同佢應該無可能喇,雖然潘某推薦左個plan比我,但太多未知因素…

算吧…


至於主日學去留問題,我諗我有答案:留!
因為我要守護著大家o既橋樑!



唔想剪頭髮-3-
剪短剪溥,留平陰,剪「滴水」,但留型,後面剪短剪溥,但唔好「剷青」…

真煩呢…

沒有留言:

發佈留言