2009年4月10日星期五

情緒最低點

今日就係我咁多年以黎情緒跌到去最低點o既一日…

本來今日約左潘某出黎打籃球,點知下午3點幾,話要上pc屋企食住家飯,而且要我地自己親手煮!

下…煮野食?我呢 d 毒男根本就唔會識煮野食…

經過一輪行街市,終於上到去pc屋企喇…

之後要我洗菜…由於我唔識洗,所以被趕出客廳坐…

呢家已經唔係尴尬,係無面!

我真係唔知做咩好…我唯有坐係sofa到沉思(發晚夢)…
唉…

食完飯之後要我洗碗,但…
1.我洗得慢
2.洗左等於無洗過

於是又被人趕出廳了…

唉…我已經…無哂面喇,呢家仲…

再加上佢地洗緊璦果陣o既對話,我已經係冇哂心機去做任何一件事…

曾經有一刻,我諗過想死。
因為冇面?可能吧…

之後我呆左咁坐左係sofa,我好想快 d 可以完結呢個飯局…

等到10點半,終於都走得喇…
但我反而更唔開心…

由pc屋企送龜走果段路,我係成個人都六神無主,我當時發現自己成個人不就控制咁…
如果唔係龜同潘某帶路,我諗我呢家仲係沙田市中心漫遊緊…

送完龜走之後,我係城門河到終於都開始講野喇…
不過我第一句講到係:我想跳河自殺。

就因為無面子就要跳河,呢個理由唔合理吧?
我真係踩左上去,諗著跳落去,但係最後都被潘某阻著左…

之後佢用左20分鐘黎安慰我…


自殺,真係可以解決問題嗎?



經過潘某20分鐘o既安慰後,我總算…可以回復返少少精神了…
同埋佢叫我返到屋企諗清諗楚…

我一定會!


其實我呢家係好想要時間去冷靜,咁岩我有2日半上左大陸…得喇!就用呢兩日諗清楚佢喇!

我保証:【係12號果日,我一定可以冷靜落黎,回復返正常,回復返平時o既小任!】


大家只要唔好嫌棄我,我就心滿意足了。

1 則留言:

  1. 我認為呢d野唔應該諗到要死咁遠
    做人一定要堅強
    事事唔如意都唔駛用死黎解決問題
    呢d野係取決於自己

    要記住當做唔到1樣野的時候,
    唔好諗住意志消沈
    應該要諗點樣先可以改變
    你唔識洗碗/菜?
    咁返屋企咪試下幫屋企人洗碗/菜lo
    唔識咪學到識lo

    壓力的確會令人情緒失控
    不過日日唔開心都無用架
    唔開心,就會做唔到野
    做唔到野,就會令你心情更煩燥
    結果事情都未有解決
    自己的情緒已經失控左

    唔開心咪搵下人吹水lo
    紓解心中的煩鬱才為上策
    日日都happy的話
    咪唔會成日諗錯野lo

    回覆刪除