2009年4月4日星期六

姍姍來遲?

今日係學術週最後一日,我諗著玩返個估成語遊戲,可以嬴返個鎖匙扣送比某人…

點知抽中o既成語,竟然係我最唔想聽到o既…「姍姍來遲」!

姍姍來遲解釋:行動緩慢

之後叫我寫出黎…

天呀,點解一定要有個姍字?

忽然間我成個腦都只係諗到一個人:珊

於是我手寫我心:「珊珊來遲」

唉…錯左…
雖然最後都改返,但我對呢個命運都仲係懷恨在心…


點解一定要再提起珊?難得我心入面已經有左第2個,點解!?
點解仲要提珊,引返起我o既傷心回憶?

唔通真係命中注定忘記唔到珊…?
命中注定…?

如果真係命中注定,咁上天又想比咩暗示我呢…?
呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

發佈留言