2009年4月1日星期三

給珊的一封書信

眼看心愛o既人離去,係十分難以接受o既事,獨自生存落去,需要有更大o既勇氣,先可以去面對呢個事實~



To珊:

珊,妳同我已經絕交左3個半月喇…
唉…諗返起我同妳o既野,仲好似係尋日發生咁…

【我呢家唔係話要轉新目標咩?點解我仲要諗返起珊呀?】

其實…如果我冇認識到珊妳,我諗我呢家個人仲係好低B,妳真係可以話係幫我啟蒙o既重要人物。
妳令我認識到愛情世界入面係點樣,點樣先可以愛到轟轟烈烈,又可以輕鬆咁分手,更加令我體會到亂講野o既後果等……

可惜我自作多情,錯誤咁愛上左妳,而令到妳心靈愛到傷害,真係對唔住…
我知道呢家講乜野都無補於事,雖然我好想妳可以原諒我,但我知道妳一定唔會原諒。


唔知點解,係我同妳一齊玩o既日子,我感覺自己過得好開心,好充實,或者只有妳先可以比到真正o既快樂我吧…?
原來我比到妳o既,唔係幸福,而係開心快樂o既感覺…

珊…希望妳仲會記得係呢個世界上有一個叫小任o既人,同埋記得小任同妳一齊玩o既回憶…
不論開心定唔開心,我都會將我同妳呢段友誼銘記係心入面,直至我生命終結…

希望珊妳都可以將呢段友誼銘記於心…



身體健康,青春常駐,幸福快樂
                                  妳的好朋友
                                        小任

沒有留言:

發佈留言