2009年4月21日星期二

考完試,個心真係放鬆哂嗎?

今日就考完試喇…

考完電腦卷之後,第一個感覺就係:正呀,我身心終於都得到解放喇!

本來我以為考完試會好開心,因為可以打足成日機…

但一出到課室後,成個心情即刻180度轉變…

我考完試報,心入面即刻諗起一個人…
係佢…!?

我想見佢,我真係好想同佢講我考完試…

但…現實真係可以實現我o既願望咩?

成個心即刻拿著哂…

即使表面個樣係笑著,但當得返我一個人時,果份開心o既感覺就會消失得無影無終…

點解?
再一次因為佢,令到我唔開心…

考完試,雖然表面上o既壓力叫無左,但心靈o既創傷就反而加深…

就好似上次大考完左之後諗起珊一樣…


!?

同上次一樣…?
唔通我真係鐘意左佢?

無可能,無可能o既 !

一切都係我心理作用姐,我點會鐘意佢先?
但點解我成日都會諗起佢……?點解…

沒有留言:

發佈留言