2009年4月21日星期二

(補星期一)女仔真係好鐘意被人追o既感覺嗎?

星期一放學後,同潘某一齊坐巴士,係車到又講我同某某人o既事…

(上刪數百字)
任:其實…我想問,女仔係咪真係鐘意被人追求o既感覺?
潘:點解咁問?
任:我聽馬泳如講,佢話女仔係好鐘意被追o既感覺。究竟係咪真?
潘:咁就緊係喇!打個比喻:男仔鐘唔鐘意打機先?
任:緊係鐘意喇…
潘:咪係lo,同「男仔鐘意打機」呢個結論一樣,女仔係鐘意蛄人追o既感覺架!


真係好似你講咁?
女仔真係鐘意被人追…?

呢個問題之前唔記得問珊tim…

唉…苦惱…

不過我驚講左出去o既野收唔言,萬一佢唔鐘意我點算?
可能連朋友都做唔成架bo…


同埋我單方面鐘意人係冇用架,愛情係要達到「雙重偶合條件」--姐係雙方都鐘意(愛)雙方先得…

我呢 d 單方面o既…點得呀…

呀~救命呀!諗呢 d 問題真係諗到人都kai!

沒有留言:

發佈留言