2009年4月23日星期四

心理陰影仲未放得低…

考完試,唔係應該一身鬆哂咩…?

發現呢幾日黎,心理壓力被考試前大左好多陪…

發生乜野事?

唔通我有太大o既心理問題?


係喇,呢幾日我成日都話自己無一個正確o既渠道去發洩。

所以我近日可能因為太憂鬱而得左個心理病/心理陰影…

但我唔知係咩…

呢排我又好似以前咁笑唔出…

唉…珊…唔通係你…?

岩岩上跑,居然見到珊解封左我…
真定假呀…?

珊會放低仇恨…?

我再望真 d --佢已經係斷左線o既樣…


小任呀,你做乜野呀,珊只係解左一陣封姐,佢之後咪封返我 lo …
點解我對珊仲會有任何想像架?我唔係已經忘記左珊喇咩?


已許真係唔可以忘記吧…

但…過去左o既野,又點可以回頭呢…?


唉…太多野煩喇…

搵日要買返灌啤酒飲,一定要買!用黎發洩嗎~
雖然我知道我唔可以飲太多…

但我已經開始控制唔到我自己了!

沒有留言:

發佈留言