2009年4月6日星期一

雖然緣份已盡,但機會還會來吧?

星期六夜晚,出完沙田後返黎,見到徒弟係msn到sd左個句野比我:
2009-4-3 08:16p.m. betsy02329(珊) 自由退出

珊走了…

珊…我同你o既緣份係咪已經到左盡頭…?
即使做唔到情侶,但都可以做到朋友吧…?

珊你點解仲要唔理我…唔通你仲未原諒我…?

唉…星期6成晚就因為呢件事搞到我成個人悶悶不樂…


就係呢個時候,我收到pc電話,話聽朝早約左龜(專登提龜做咩?)去望彌撒…我居然諗都唔諗就應承左pc…

明知係個陰謀都仲要去…?
其實我只係想借龜去忘記珊者,我對龜冇任何非份之想(唔敢有先岩),我同龜只係朋友,ok?

朋友only!


到左星期日,成個人呆哂。
唔知點解訓左一晚,成個人都變到冇哂精神,即使見到龜,我都唔覺得太開心,唔通又因為珊…?

呀!唔係話要忘記佢咩?
自從我失去珊之後,我成個人變到冇哂目標--除左政治上o既目標之外,我人生仲有乜野目標可言?唉…

機會幾時會再光臨我呀?

食完早餐之後潘某走人先,得返4個人去行沙田幫龜睇袋…
終於知道女人買野原來係要用咁多時間…

用成個半鐘先買左個$328 o既袋…
有人話叫埋我買埋同龜一樣o既袋,乜野情侶裝-.-

袋…我唔諗著買,遲 d 先買都唔遲喇…


買袋其實同做人一樣--最緊要買左先,唔好後悔,如果你呢家唔買,聽日就可能有人買左,到時後悔都冇用喇…


行街居然可以領悟到 d 咁o既野…

龜同其他人走左之後,我就自己一個走左去圖書館幹掉左2樣功課。

走之後,見到頭條新聞20週年o既野仲係到,但今次居然有個大發現…e?果個人咁似主持人細豪o既?

經過我幾番掙扎後,我終於敢開聲問佢:請問er…你係咪細豪呀?

佢話唔係…我都知佢-.-
同埋佢仲話聽日頭條新聞係尖沙咀會有活動,叫我去參加…


我一定會去呢!

原來做毒男開聲問句野都要掙扎咁耐…
但我冇後悔,因為我有試過!即使知道佢唔係細豪,我都冇後悔。




唉…總是快 d 忘記珊喇;龜,我以後要靠你喇--借你幫我忘記珊!
如果以後有咩得罪,龜請你原諒喇>_____________<

沒有留言:

發佈留言