2009年4月3日星期五

增強自信

自信,就係決定一個人成功與否o既最大關鍵(排第2,係樣貌後面,不過睇個人而定)。

學業,事業,生活,愛情,什至成個人生,你有自信,先可以做得更多,做得更好。

有自信o既人,就做乜都可以吸引到人,做乜野都好睇。就算你某日出門口時失足跌倒,襯錯衫,配錯鞋,整亂左個髮型,只要你行路果時繼續滿懷信心,至少都仲可以比某 d 人覺得--唔通佢係故意著成咁樣?佢係到吸引人嗎?

人地當你奇奇怪怪,頂多都係「道不同不相為謀」,佢並冇睇死你bo~
「標奇立異」(無用錯成語吧?)同與「醜」之間,相差o既,就係一份自信。

咁樣,點先可以建立自信呢?(自點黎喇)
近幾年有唔少「啟發潛能」課程出現,有參加過o既人講過,為左激發自信,導師會叫大家每朝早起身時,就對著鏡入面o既自己,大聲狂叫:「我係得o既!」「我係得o既!」「我係得o既!」

呢個方法唔係唔好,但我認為咁樣做,其實係一種催眠--正如你會唔會對著鏡入面o既自己講「我係全世界最靚仔o既男人!」一樣…

真正o既改變,應該係由想法入手。宅男們請你地先諗一諗--點解你地會咁冇自信?冇自信,就因為你地習慣左比較!而且最鐘意拎人地o既強項,去同自己o既缺點比較!

同李嘉誠比,同香港先生比,同曾蔭權比,你點可能唔會輸?比著我,都會輸喇!
教你一個方法:拎一張紙出黎,寫低自己o既所有長處--對電腦有興趣,打機勁,對動漫有深入o既了解,又或者行業/學科上o既專長,又或者身高,誠懇等,都可以寫低。

然後將紙摺埋,收起枕頭低(其實邊到都得)。第2日起身時,就拎將紙出黎,當乜都唔知咁,深入咁睇一次。你就會發現--原來你都唔係咁差姐~

紙上面寫o既長處,雖然肯定一山還有一山高,但世界上能夠擁有呢種長處組合o既人,就只有你一個。與其將時間攞去為自己o既缺點而自卑,倒不如用黎為自己o既長處而驕傲喇!

地球上每一個人,都應該有資格係街上抬卷頭行路,因為所有人都係獨一無二。
當中,緊係包括你同我喇!

沒有留言:

發佈留言