2009年4月18日星期六

情史

有 d 人擁有好豐富o既情史,就好似一部精彩而惟面o既百科全書,記載著唔同o既浪漫史;有 d 人o既頭腦更似個電子紀錄儀,隨抽隨樣,可以隨時講出邊一年發生過乜野事。

講到明係情史,自然唔係單一而專情o既故事,可能好似黃頁咁又長又多,與「執子之手,與之俱老」o既中國傳統觀念,岩岩相反。

舉過例子:哈林同伊能靜。
自從哈林被扣上綠帽(雙方離婚後)後,觀眾都好關心哈林o既一舉一動--佢有冇喊到?
佢地兩個之所以離婚,係咪因為伊能靜手拖手o既黃維德?
伊能靜早前接受志雲飯局o既訪問時,仲口口聲聲話:我一生最愛哈林!

你會信咩?既然咁愛,點解要離婚?


再一個例子:白韻琴同謝偉俊。
我地都可能認為佢地係未婚男女…

白韻琴--才女一名,主持電台節目表現非常出色,最難得佢染有文人世族o既味道,如果唔係偶然上演「孟姜女哭崩長城」果類型o既電影橋段,佢o既影象大既會係好優雅。

才女背後,我地會諗到佢同佢丈夫o既相處模式,係咪「一哭二罵三上吊」?面對謝偉俊o既網戀,白韻琴又喊過幾次?


不倫男定女,「偷食」總會令到伴侶咬牙切齒。但係有 d 人,將快樂建築係伴侶傷痕累累o既背上--總係以「情聖」自恃,以情史作為最強勁o既籌碼,比擁有乜野牛津大學o既博士學位,更感自豪。

今日o既人唔再以長情(好似我咁)為樂,卻以濫情為樂。有句俗語:「姣婆遇上脂粉客」,坦白講,「牛唔飲水唔襟得牛頭低」,但飲水飲得太多,好容易會頂唔著而死。





其實…我記得以前珊都好似同我講過佢都換左幾個男友(有真有網上),當時好似係向緊我哂命咁…

我自己有時都會為左單戀失敗而驕傲--細細個就去拍拖喇,威唔威先? <我有時會咁諗

太多o既情史,對真正愛情o既發展始終唔係咁好…或多或少都會有影響吧?


呢個世界唔再有專一同長情呢 d 事出現…
唉………

沒有留言:

發佈留言