2009年4月27日星期一

謝謝您給我的驚喜

故事時間:

Sam 同 Yuma 因為一 d 小事而罵到絕交了。其實 Sam 一直都好遷就 Yuma ,認為 Yuma 只係細路仔發脾氣,Sam 萬萬都估唔到呢場冷戰一拖就已經係兩個月。
Sam 感到非常無奈,對 Yuma o既脾氣感到難以捉摸,佢信再花 d 時間同心思,應該可以同 Yuma 和好如初。

Sam o既生日將至,佢邀請左一班好友出席party,當然 Yuma 亦都係邀請列中,Sam 希望係派對上與 Yuma 和好之餘,仲諗著比個驚喜佢。

生日派對當晚,大家都非常盡興,Sam 成晚就心不在焉,因為 Yuma 仲未出現,佢只好周不時望向門口,昐望可以係第一時間見到 Yuma 。

差5分鐘就12點正,呢個時候 Yuma 已經黎到,朋友話左比 Sam 知,但由於人太多,視線搵唔到搵。

Sam 穿過人群,終於見到 Yuma 喇…

愛人係眼前,少不岡掩唔過心中o既喜悅--呢家係 Sam 成晚最快樂o既時刻,因為佢要送上o既驚喜,就係當眾向 Yuma 求婚。

正當 Sam 伸手入口袋拎出戒指時,Yuma 身後出現左一位男人,Sam 從未見過亦無邀請呢個人,佢係邊個呢?

Sam 見到果個男人將手放係 Yuma o既膊頭上,態度非常親密,呢個人唔通係 Yuma o既新歡嗎?

Sam 唔敢相信呢家見到o既野,腦海即刻諗出十萬個藉口。佢正想開口問清楚時,場內已經奏起生日歌--12點正了!
蛋糕推到面前,Yuma 同呢個男人被朋友群埋沒左。Sam 視線一直冇離開過 Yuma,因為佢係到牽著呢個男人遠去…

Sam 將戒指收返係口袋,接過切蛋糕 o既刀,一片歡呼聲後,Sam 在切出一片三角形蛋糕o既同時,眼淚亦都滴係刀柄上…

故事完…-----


我真係好驚,我真係好驚呢個情況會係我生日會到出現…(當然我今年未必搞生日會)

我以前係夢入面已經見過呢個情況--珊拖著佢男朋友係我生日會到出現…

我真係唔想見到呢個情況!如果係咁,不如唔生日仲好,反正係又一日,唔係又一日!

好難相像見到自己鐘意o既人係自己生日會上拖著另外一個男人o既手會點樣…

唉…

不過如果真係可以令我知道佢係唔鐘意我,我諗呢個驚喜係值得o既…

沒有留言:

發佈留言