2009年4月8日星期三

4月7號雜紀

今朝早起身,我終於可以開心咁笑到出口喇--我終於忘記到珊喇!

再見了,珊~

照舊去圖書館溫書,不過我似抄書多過抄功課…
都算有溫吧…?

之後某人(主日學同事)黎搵我,話陪佢同佢一齊睇衫…
真係好黑人憎,我唔想陪你呀!唔好嬲著我唔放!

終於幾經辛苦,洗走左佢喇…

但係行到半路,佢打過電話黎話潘某會去同佢一齊睇衫,問我黎唔黎。
緊係要黎,不過唔係為左你咁解!

行行下比pc嚇死…原來佢地係之前間野到睇袋…

之後經過幾番吹水,散場。

車,都冇野睇o既…

之後行左陣新城市…

之後就返左屋企…

途中仲聽左某人同某人之間o既好少o既野…

唉…我真係好單純,學鐘小姐果句:我真係好天真,同埋好傻…

睇黎呢個世界已經變哂質,唔再係我心目中o既理想世界。


為左自身安全,我由呢家開始,都會做隻沉默的羔羊--逃避現實去了…

沒有留言:

發佈留言