2009年4月16日星期四

居然為左佢而傷心想喊?

今日同潘某一齊去沙田到做功課同溫書…
(下刪數百字)

4點幾返黎果時,冇喇喇又講起佢…
大佬呀,講左成個月有多,唔悶架咩?

我真係冇鐘意佢,我對佢係冇意思(唔可以完全布冇,但只係得超少)。

潘某話我望著果位小姐時o既眼神同平時唔同,係凝視…

我真係冇…我平時望人都係咁喇~

但我唔小心沖口而出,講錯一個字詞…

我已經即時講左「我對佢真係冇意思架!我真係冇鐘意佢…」

但係潘某仲未斷重複果個字詞…

突然間我好傷心…

我點解冇喇喇會講呢個字詞出黎?
我覺得我自己不但只污辱左我自己,更加對佢好唔尊重…

於是我搵左個地方坐低(潘某冇理到我,自己返屋企先)反思…

既然我對佢係冇意思,咁點解我仲要講果個字詞出黎呢…?

我真係好對唔著佢,我都覺得自己好賤格…

我不斷咁話:「我真係冇鐘意佢,我真係冇,我真係冇……」
呢句野我講左成10分鐘。

中間流左少少眼淚…
點解我要為左佢而傷心,喊呢?
我又對佢冇乜意思…

我覺得我真係好賤格,唔死都冇用…
我係到同「佢」講聲對唔著先…

「對不起!」

沒有留言:

發佈留言