2009年4月13日星期一

4月12號活動日記

係東莞急急腳趕返黎,原因竟然係因為佢!?







到左落馬洲之後,因為錯信老豆o既路線,搞到唔識行…



最後用多左1個鐘時間由上水返沙田,打比龜,原來佢地已經去左西貢…







唉…仲要坐多成個鐘車……



結果去到泥涌果陣已經暈車浪…好想嘔呀!







頂多半個鐘,終於都到左西貢巴士總站喇…







去到之後打比龜,但冇人聽…9成又出左去玩喇…







之後我用我直覺行去白沙灣…



途中見到好多狗-.-







行左20分鐘,終於見到佢地喇…5個人…







由背影都知道我冇行錯地方,但我唔敢叫佢地著…



我呢 d 毒男果然係冇咩勇氣…







突然間我無意咁走返去西貢海旁中心到hea一陣…







之後我諗清楚喇,諗著行返同佢地會合果時,見到李諾欣同馬泳如行緊過黎…



就咁樣我就比人活捉左喇-.-







之後亂衝甩亂撞咁去左m記買野食-.-







買完之後馬泳如走先(好似話約仔出街),我就同李諾欣返去白沙灣…







唉…唔記得帶短衫短褲黎換-.-







我叫佢地唔好理我,出去玩著先,我就係沙灘上幫佢地睇野…







最後經過佢地2次o既勸告之後,我摺起條褲就出左去玩-.-







去到出面居然係玩汁豪-.-











玩左一陣,李諾欣踩到唔知乜野,右腳損左,d血係咁爆出黎-.-







睇到我o哂-.-



我影左相再睇返一次,好…嘔~







之後因為要止血先,所以就叫人拎紙巾黎,點知又冇…







之後龜唔知係邊到搵左條m巾出黎止血-.-







我到呢家終於知道原來m巾可以止到勁多血-.-



其實m巾本身作用唔係用黎止血架咩-.-?







之後叫我返去問潘某拎膠布…但係途中,我又踩中地雷中招,不過冇乜流血…







真恐怖呢,流咁多血…







止血期間開始落雨…







最後因為落雨,被迫取消燒烤,轉做去大排檔食自助餐…







中途我地去左西貢海旁中心到hea…





7點左右到左沙角村大排檔食自助餐…


超平…每位$68,計埋湯低(40*5=8)都係$76



好可惜係…我食到作嘔…



因為任飲任食關係,我飲左4-6枝可樂(反正唔洗比錢)…

結果成肚都係氣…嘔又嘔唔出…



我都有今日喇…

要人幫我掃風…



不過唔知點解有氣之餘仲有 d 發冷同行唔郁o既感覺…面又青口又白…凍得濟?

真係超唔好意思…要成班人擔心我,真係過意唔去…

用左成半個鐘黎回氣,終於都叫做好返少少…

之後係沙角村同沙田市中心 hea 左一陣…

真係咩都玩…玩做動作,所有港女著名動作都做哂佢… -0-

之後就散水lo…

睇返12號影 d 相…笑死我^_^

沒有留言:

發佈留言