2009年4月18日星期六

愛情果然係需要勇氣

今日再一次証明,想擁有愛情,就必順先擁有勇氣。

今日返主日學期間,無無聊聊同馬泳如吹水(少見-.-),期間講到有關「愛情需要勇氣」o既事…


任:呢個世界都變哂喇,仲邊有人會鐘意我呀…?
馬:點會呢?
任:睇珊件事就知道喇…唉!
(下刪數百字)
任:我發現每次我鐘意o既目標,目標都係唔會鐘意我…我唔知點解永遠只係單戀!?
馬:你搵個你鐘意佢,佢又鐘意你o既人 lor!
任:話搵就搵咁易咩?我呢 d 人邊會有人鐘意呀?
馬:其實呢,女仔係好鐘意被人追o既感覺架,只要你拎起勇氣去追佢就得架喇。總之試下喇!


再次道出真理:一段成功o既愛情,連貫著o既就係勇氣(另一個係信任)。

女仔鐘意被人追o既感覺?真係只要夠大膽就得?
今次我信馬泳如呀,佢都拍過拖幾次,我諗都應該係真吧?

但我驚咁樣同我呢家個「目標」示愛,可能會嚇到雞飛狗走…


真係要試下?

果然愛情係需要勇氣,好似我咁冇勇氣,又點會有段成功o既愛情呢?

唉…

沒有留言:

發佈留言