2009年4月7日星期二

頭條新聞20週年特備節目

今日4點50分左右,我到左尖沙咀文化中心,見到「RTHK」,就知道我到岩地方喇!

場景係成個百萬富翁咁樣,有好多工作人員係到整緊野。趁得閒我影左 d 準備時o既相,同埋20週年頭條新聞記念影片o既相…

後來見到佢地開始試野,就走埋去睇下…

一開始緊係有 d 動畫先喇,之後聽到細豪吧聲,然後聽到佢叫左好多嘉賓名…

之後又試下問題目…

15分鐘試完後,就開始比人入場,而嘉賓都開始出現(名單一陣打)

我係海滂前後吹左4個鐘,終於等到入場喇@@"

我以為要錢先入到場(冇帶錢-.-)好彩係免費…仲送野TIM-.-

禮物:尊子作動(政治漫畫)扭計"色",頭條新聞20週年打氣捧

之後我搵左個好近遊戲地點o既地方坐低,以為會易 d 上鏡…

終於 d 嘉賓黎齊喇,而晚會亦都正式開幕(大家拍爆果打氣捧喇!)

之後見到 d 嘉賓一個一個咁上台…

由於佢地係分組兀遊戲,所以我打過list出黎比大家睇:
第一組:吳明林,林旭華
第二組:超人(林超榮),仲有一個唔記得左
第三組:程介南,李鵬飛
第四組,梁家傑,葉劉淑儀
第五組:王維基
第六組:謝安琪,周博賢(博嘴博舌負責人)


仲有其他嘉賓但冇玩遊戲,比如樂隊J.O.Y.


遊戲玩法就同百萬富翁一樣,至於點玩,大家等睇節目喇~

現場仲有謝安琪為大家高唱「四面楚歌」改版「繼續楚歌」…唔走音果野先正@@"

之後再加埋 d 大合照,基本上成個洞動就完喇…

後感:今次係我自同某人一齊去電玩展之後,再一次可以咁開心,咁有意義咁過左一日,而且今日o既事亦都令我諗起電玩展果日o既野,同埋某人…

唉…

記得大家收睇星期5晚下午7點係tvb o既頭條新聞喇!
開頭果到如果見到一個白色衫黑眼鏡o既 kai 子係到笑,果個就係我黎…
如果大家頂得著我個7樣先好去睇-.-


至於相因為趕唔切上傳,所以睇呢到:
http://www.2000fun.com/bbs/viewthread.php?tid=3348271&page=1&extra=page%3D1

沒有留言:

發佈留言