2009年3月16日星期一

不公平的愛情

男女關係,天生就注定唔公平。

我成日都埋怨:點解女生可以咁善變,咁情緒化,咁不求什解;點解我對女仔一定要咁有風度,點解我一定要養家,點解乜都係我接管?

係戀愛世界中,點解男生永遠都要習慣性去飾演付出者,而女生又可以永遠都習慣性咁做接收者?

就係因為天生唔公平--姐係,上天對女性o既唔公平(其實雙方都唔公平,不過女性比男性更唔公平)~

係戀愛世界入面,女生先係慘受【愛情不平等的條約】制裁o既一方。

男生以上種種付出,都只係補償而已…

點解?因為我地由出世果日開始,男生同女生生命入面o既愛情版圖,入面o既成份所佔o既比例就已經全完唔同。對於男生而言,佢地o既一生,心理上就注定要面對好多方面o既鬥爭--權力同金錢等等。另外,愛情大約會佔成個生命版圖約30%。

而我自己就佔40%。

咁女生呢?由於天職所限,佢地雖然要面對同時面對權力,金錢同埋愛情等。但就欲望而言,愛情,其實佔左成個版圖80%至90%!

唔信?諗多少少喇!
男生同女生書架上,邊個o既愛情小說較多呢?男生同女生的腦海中,邊個對婚姻有更多憧憬(希望)?男生同女生,邊個更希望結婚後就放棄所有事業,留係家到打理家頭細務?同樣係單身,點解五十歲男人CEO會被人叫做「鑽石王老五」,女性CEO就叫做「老姑婆」?

上面全部問題o既答案,都呼之欲出吧?

而我自己,基本上同大家諗o既都差唔多,除左結婚憧憬外,因為我對結婚都懷有好大希望,希望搵到個好老婆,可以建立到一個好o既家庭。

就算,同樣係因為貪錢,而選擇左同一個唔鐘意對方o既人結婚,你話邊個會慘 d ?女生一定比男生更慘。男生o既一生中,除左愛情,仲有其他果70%可以追逐;女生有80%至90%都放哂係愛情到。

一個兼職一個全職,男生仲要同女生一樣平等?未免太過份了吧?

唔好唔記得,你頭家一個人扛唔起果陣,你o既太太仲要係僅餘o既10%版圖入面,抽出精神去打工賺錢。


仲係到埋怨o既男生們,睇開 d 吧!下次接女生放工放學記著唔好遲到喇~

沒有留言:

發佈留言