2009年3月10日星期二

愛情的矛盾

其實我以前都唔知點解珊成日都會轉男朋友(我真係8公),長則半年,短則半個月…

之前問佢:「點解?」

珊答我:「因為香港有好多差勁o既男人,難得睇中個比呢家更好o既,點解唔試下呢?」

呢家我終於知道,珊其實係到搵緊佢o既真愛,可惜仲未搵到。

珊o既男友,多數都係網上/online game到識。有時係陌生人,有時係朋友o既朋友。根據我認識o既珊(呢個係估),佢對「男友」o既界線係咁樣定o既:相見第1日,嘻嘻哈哈同你玩幾個鐘--呢個時候如果珊覺得佢感覺良好(有感覺果類),就會遲 d 再約佢(係珊主動約)出黎。
但苦果男友想表明想同佢建立性關係,珊係堅決拒絕o既。

第2次見面,若果雙方都有好感,就會開始單獨行街,展開左呢家所謂o既「散拖」(短暫)o既關係。呢類拖通常都係手拖手行街,睇戲之類。若果珊o既男友想上佢屋企,珊都會緊決拒絕,因為一日未有確定o既感覺,珊仍然唁想咁快「見家長」。

通常一兩個月後,珊通常會逼自己做決定--若果冇超過70%o既發展成功感,又或者發覺對方只係想同佢發生性關係,又或者對方已經有女朋友之類,珊就會提出分手。


我諗緊:究竟有幾多個人可以pass,可以成功渡過呢幾個星期o既試用呢?
睇見珊以前,我諗我已經有答案:每4至5個就有1個吧~

過左試用期,某人可能就會成為珊o既「官方男友」。雖然珊未必會公諸於世,到處宣揚,但我有時問到,珊都會承認佢地兩個交住中。

但係,珊o既「官方男友」,最多只係維持左半年有多(差唔多喇)。
或者香港好男人真係太少了吧?

我想同珊講一句:「其實,係咪認識地點問題?--你想係網上識到好男人,會唔會矛盾左 d 呢?」

也許珊會回我一句:「連網上唔泡o既男人,有乜野樂趣可言呢?」

珊…愈矛盾o既女人,就愈希望得到完美o既愛情啊!

網上識男友,不如係現實識喇,至少你會知道佢對你係咪真心…

沒有留言:

發佈留言