2009年3月29日星期日

星期日日記

今日11點幾起左身…
唔知點解,今日成個人感覺好似好空虛咁…

唉…

4點幾就出左去城門河畔散步…

其實…我呢家係追求緊 d 乜野呢…?

珊?成績?定係……

星期日感覺真係好孤獨…

突然有種動力係我心入面爆發出黎,由於唔知點發洩出黎,所以就沿著城門河畔跑左半個鐘…

我邊跑邊諗究竟係乜野動力可以令到我無喇喇跑起步黎…
同埋跑到我隻腳頂唔順都仲要跑…

究竟係乜野動力令到我咁做?
其實我心入面係咪想追求某 d 野…?

當時我即刻諗到可以比到動力我o既名單:珊?龜?考試成績?壓力?……(死喇,做咩龜都係呢個名單上架?唔通我對佢真係…?)

我乜都唔知呀!
跑左半個鐘,終於都停左係到喇…
上面o既名單真係可以比到咁大動力我?唔會吧…?

唉…
可能就因為呢 d 動力,令我無喇喇又屈左個病出黎…

15分鐘秒左個飯之後就落去睇醫生,話我生汗廯…之於係邊到生就無可奉告了~
醫生話要最快兩個星期先可以醫得返好…

唉…唔通呢 d 就係我對珊唔好o既報應…?

唉…聽日就英文口試,都唔知得唔得…

希望明天會更好。

沒有留言:

發佈留言