2009年3月8日星期日

乜話?兩岸文字統一?

岩岩睇新聞,佢話兩岸文字將會係統一…

究竟係咪真?
天呀,中華民國(國民黨)呀,點解您要向我地中華民族o既恥辱--中華人民共和國屈服?
您地以前兩蔣時期o既氣勢去哂邊到?

中華民國同中華人民共和國,兩國o既文字,就係通用字同漢字上o既分別~

簡喃黎講,姐係繁體同簡體~

台灣本身係用繁體字(同香港一樣),但係呢家變埋用簡體字…

我唔知道國民黨係咪想兩岸統一,不過睇佢下佢文字統一上o既態度,答案已經係呼之欲出~

文字統一入面一定包含左某 d 政治意思,唔通係暗示共產黨將收復台灣?
咁中華民國咪亡國?

唔得,我一定要阻止兩岸統一,阻止中華民國亡國!

我要係我有生之年,光復大中華民國,打倒共產黨,實行三民主義,令中國更強大!

共產黨你睇著黎喇,我唔會咁易比你收復台灣,打倒中華民國o既!

兩岸文字統一?我呸!

沒有留言:

發佈留言