2009年3月19日星期四

命運手裡不低頭

路係人走出黎o既;命運,係自己決定o既。

世界係激烈殘酷!

我到今日仲諗緊尋日個問題:我係咪應該離開珊呢?

今日放學行城門河,某fd再同我講多次:我同珊冇可能架喇…

唉…

之後佢講左我要離開珊o既原因…

用投資做比喻:我呢家係將我所有o既金錢投資落一個冇回報o既股份到。

佢仲強調多次:係「零」回報!

呢家我都知…但未到最後一刻,我都未知珊會唔會返轉頭…

不過我應承左佢話係佢去加拿大之前我會對珊死心。

命運就係我手入面,但我應該點做呢?

究竟珊對我黎講係咪一隻好「股份」呢?

珊呀,我求你出黎當面同我講清楚我同你o既關係喇!
係仇人,朋友,死敵,唔識我o既…乜都好喇,只要你同我講你唔鐘意我,我就會死心架喇!

命運…既然命運都係我手,我唔會向珊o既男友低頭!
即使輸都要輸得心服口服!

我唔會咁易放棄o既……!

沒有留言:

發佈留言