2009年3月30日星期一

一睇就知佢唔會鐘意我喇!

【佢】除左指珊之外,仲指埋某某人…

其實珊同某某人情況都差唔多…

今日睇報紙,某副刊見到一個標題,叫「聰明的女人」。
無無聊聊就睇下喇,越睇佢越講得有道理…

唉…
40條入面有幾條講中哂:
22.對不喜歡的追求者向你示好或關心,要堅定說不和拒絕。
珊同我絕交果日,我sd左無數個sms比佢,但係都冇回覆我…
我應該知咩事了…

(呢個情況僅係我方面出現)29.如果發短訊給你喜歡的人,她不回,就不要再發。
同上,因果關係~

仲有幾條都幾岩我:
5.要相信自己,善待自己,讓自己活得精彩。
相信自己?相信自己鐘意某某人…?
後面果部份呢家做緊…

其實仲有好多,因為唔夠時間,就打到呢到先…


唉…唔通我同珊真係冇機會…?
呢家又傳我鐘意(暗戀/單戀)某某人…

唉…我咁毒男,點可以高攀到某某人呢…?

即使我真係鐘意某某人,我都唔敢同佢開始--因為同我發展感情o既人,大多都絕交收場。
我唔想再冇多個朋友…


所以話:一睇就知道珊同某某人唔會鐘意我喇!

沒有留言:

發佈留言