2009年3月20日星期五

期待我對珊會有夢醒的一天

就用一個故事做個開頭吧…

係好多年前,一位黎自澳洲o既女人,佢當時21歲,岩岩係大學畢業,佢同佢個女性朋友決定左要實踐一個理想--用兩年時間環遊世界。

揹著背包去周遊列國,雖然有 d 【老套】,但更老套o既係,佢地決定唔為旅程作安排,而係隨感覺--覺得去邊到就去邊到!

旅程開始後,佢地先猶澳洲到左峇里,之後去左新加坡。新加坡對年青人黎講,唔算太好玩,於是好快轉左去曼谷。

係曼谷 hea 左幾日,旅程出現左個變掛。

女主角o既旅伴表示好掛著澳洲o既男友,好想返去澳洲。

其實呢個本來就係一個感覺旅程嗎?所以果個女仔好快就唔理女主角,一個人返左澳洲。

女主角一個人係曼谷,當然會覺得驚驚地喇,但又唔想放棄理想,於是佢做左個決定--女主角打電話返去澳洲,邀請左一位男性朋友(唔係情侶),陪佢繼續行程。

點解要搵個男?因為女主角發現果位男伍朋友一直都鐘意佢,而女主角自己就唔鐘意佢。裙下之臣(觀音兵),一定唔會拒絕。

果然第2日,男o既就飛到黎曼谷,企左係女主角面前。

女主角同果位男o既繼續行程。佢地兩個到過斯里蘭卡,中東,英國,荷蘭等地,後來因為要搵旅費,而又返到英國。

兩年o既旅程入面,佢地經歷左好多好多事情,一個又一個o既困難,咁佢地兩個最後有冇起埋一齊?佢地o既關係又變成點?

答案係關係冇變到,關係冇變到自然就唔可以開始喇…
男愛女,但女唔愛男--男處處為女付出,但女仍然對男呼呼喚喚。

點解女對男咁差?
因為唔鐘意就係唔鐘意!

男對女越好,女就越內疚,內疚令女唔開心,唔開心令佢感到對唔著自己,於是唯有傷害男,等自己平衡返 d 。

最後,成個旅程只係維持左半年,之後佢地就返左澳洲。

男係去左呢個旅程後,就冇再搵女主角,男更明確咁講:「呢個係我一生之中最差o既旅行。」

女主角都認同男o既講法。

只係用左半年時間,就可以比自己夢醒,咁樣未必算係一件壞事吧…?




故事完喇…

我同珊o既經歷,呢半年黎,究竟係咪只係一場夢?
如果係,咁我幾時先會夢醒?

珊明知我早就鐘意左佢,但點解佢唔講出黎?
命也?天意也?風水也?

我唔知道呀!
我呢家只係知道一樣野:既然珊都唔鐘意我,就不如果 d 離開珊~

唉…呢家只可以見步行步,珊…
難道你對我真的一點感覺都沒有嗎?

沒有留言:

發佈留言