2009年3月18日星期三

離開與否的智慧

我一直都諗緊一個問題:珊究竟係咪我o既真愛呢?

何謂真愛?「愛一個人,不單只是互相欣賞對方的優點,還要包容對方的缺點,互相信任,除了照顧對方生活上實際的需要之外,還要照顧周到對方心靈上的感受!」

我愛珊,但係咪要接受佢o既一切,照單全收呢?有必要經常為左珊改變唔到o既性格,同埋處事方法,令到珊深受心靈上o既傷害呢?
係lo…究竟有冇必要呢?

一位教授曾經咁講過:「既然不愛人家,就該及早離開,免得耽誤了大家的青春與幸福!」

將呢個答案套落去我到,絕對適合。

珊係我心儀o既人,我的確係好希望可以同佢廝守終身。但珊可能有保留,或者佢唔係真係鐘意我。呢個時候,我一相情願咁付出自己o既情感,結局最後只會有兩個:一係珊就被我感動,同我一齊,但呢段感情隨時可能會崩塌;一係珊冷漠咁離開我,任我對佢再好都係冇用。

呢家答案好明顯係後者。咁樣,我應該選擇毅然離開,定係繼續堅持落去?

好難答吧…?

畢竟面對自己所愛,係未絕望之前,點可以輕易放棄呢?只要能夠挽回戀人(珊)o既心,自己犧牲切都在所不惜。

但換一換角色--假設我係珊,係我根本冇打算接納對方o既大前提下,你會選擇離開,叫對方死心,定係選擇自由發展?

答案已經係呼之欲出--既然不愛人家,就該及早離開,免得耽誤了大家的青春與幸福!

果位教授最後總結話:「係人生中,離開與靠近是一門很大的學問。有很多人在面對問題的時候,本該離開卻選擇了靠近,本該靠近卻選擇了離開,所以他們的人生路途,走得趺趺撞撞痛苦不堪。如果你們連分辦離開與靠近的智慧都沒有,那麼所有的人生規劃都是空談,再學什麼也是枉然!」

真係要離開珊呀…?
連分辦離唔離開o既能力都冇呀我…我點做中學生呀?

唉…真係要走呢一步?我同珊真係冇得救?

沒有留言:

發佈留言