2009年3月31日星期二

是非做人情

所為是非做人情,姐係借某個人o既口黎幫佢向佢o既情人話:某某人鐘意你bo~

就以我為例喇…(真野黎)
我暗戀某人(我發現佢竟然唔係珊),但我又唔敢示愛,驚會嚇到佢雞飛狗走,於是我借故自我散播消息--搵一個「最多事」o既朋友,將我暗戀某某人o既事講左比佢聽,希望佢會將呢件事講比我暗戀果位對像聽,睇下佢有(暗戀對像)咩反應。

我咁樣做目的只有一個:如果我同某某人真係情投意合o既話,話唔埋對方會比機會我呢;如果某某人唔領我情,我都可以避免左正面被佢拒絕果種尷尬場面。

其實呢個辦法係好蠢…

因為將感情事放係是非圈到全由佢滋長o既話,只會引起一大堆本來不必要o既變數…

某某人即使真係鐘意我,因為件事浮左係水面,某某人可能會驚被人說三道四因而改變主意;某某人唔鐘意我,就只會令到件事越唱越黑(我同珊件事可以話係一個好例子),越多人亂估。

成人聽到人講我同珊時都間唔中會爆出幾句野:「珊拒絕左小任呢!仲叫小任收皮bo!」「乜野原因?」「嫌小任矮吧!」「唔係,係嫌小任唔夠靚仔!」「唔係呀唔係呀,因為珊鐘意左第2個,而小任又咁岩講錯野得罪左珊,結果珊聽到左之後,順便知道埋小任鐘意佢,於是咪絕交lo!哈哈哈!」

一時間,我好多微不足道o既缺點,就變成左大家o既話題。無喇喇將自己變成「示愛失敗」o既主角,唔係幾岩計…




所以話:感情事,還是敗在自己的手上,才算死得心甘命抵。


其實,某某人姐係龜呢~xd(祝大家愚人節快樂,哈哈,龜都唔係我鐘意o既人xd)

沒有留言:

發佈留言