2009年3月9日星期一

究竟我現在還可以做什麼?

最近我發現,我開始變左做電車男。

自從我係2月14號送左份禮物比珊之後,我開始多留左係屆企對著部機,無咩出到去行…

其實我留係企電腦到有咩用呢…

留意珊有冇解封我?其實我係想知道珊最新消息姐…

今日淆話佢已經送左份禮物比珊,珊收左份禮物,但話用左兩日就壞左…

呢個消息令我真係又驚又喜…驚就係驚珊唔會收我份禮物,喜就係佢終於收左我份禮物,雖然最後係壞左,但我諗珊都應該知道我份誠意吧…?

可能珊仲未肯願意做返朋友,但我諗都應該下左好多火喇…?


55…我必順要打破【習慣命連主宰一切】o既性格,比如唔好再成日諗【珊可能已經有男朋友呢!】,【某某男生又帥又搞笑,珊一定鐘意佢喇!】【珊點會睇得上我呢?我小小優點都冇…】

第一步都未行出黎就判自己死刑,咁又點會成功呢?

又比如,跑討唔夠某某人1串,唔好潛水,唔好轉ac,一於同佢串到底。學習以溝通黎解決事情,唔好以關機黎逃避。

如果呢步都過唔到,點同女仔溝通呢?

電腦世界,其實係一個最好o既溝通實驗室。

當然我唔可以沉迷係電腦世界入面,咁樣就會失去左原本o既意味。
因為--女仔o既手,永遠都不會好得過電腦mouse黎得親切…

呢家我究竟仲可以做乜野?
除左重視,最重要係要勇敢咁去表白…

當你愛上一個人,但又唔敢去表白時,佢會懷疑你係咪真係鐘意佢;時間一耐,佢就會唔耐煩。

我其實好想同珊表白:「I love you!」即使珊換黎一句:「So what?」我都會輸得心甘命底,因為我曾經嘗試過去表白…

即使珊對愛情o既睇法已經唔同左,已經變左質,我都仲會愛佢!

因為係我心入面,珊始終係珊。無論發生乜野事,我都會愛上初相識時果個珊--佢仍然係世界上最美麗o既女仔。

過去o既痛苦,過去種種唔想回想o既經歷--對我黎講,全部已經變得唔重要,眼前抱緊o既,先係一切。

真實之中的童話,不就是愛情的真相嗎?



只要你真的愛她,她就是你的童話。

沒有留言:

發佈留言