2009年3月23日星期一

目的與手段

乜野係「目的」?乜野係「手段」?

感情(愛情)之所以經常令人神經失常,就係因為佢係冇一種定律可以用黎依循…

我同珊起埋一齊,「目的」同「手段」係乜野?

表面上【我同珊要起埋一齊】係「目的」,「手段」就係【嘗試同珊行埋一齊(如拍拖)】。

其實呢兩樣野係好亂,套係愛情上就更加亂七八糟…

其實我自己都搞唔清我同珊起圭一齊o既「目的」係乜野,也許只係想要一段婚姻同埋幸福吧…?

但我同珊根本就係兩個世界o既人,我強逼自己要到珊鐘意我,得嗎?
簡單黎講,姐係我單戀喇(我鐘意珊,但珊有另外一個對像)…

咁樣o既關係,可悲嗎?

都未算,更可悲o既係,我係我自己自道o既情況下連自己都呃埋…
珊對我o既「手段」係敢愛敢恨,而「目的」係乜野連我都唔知,我仲要去同珊發展關係,你話係咪可悲呢?

「手段」同「目的」係配置上出現問題係一種好常見o既問題…

其實我對愛情,情人o既「手段」好簡單:
【I LOVE YOU】~

I-Inject--投入
對自己所愛o既人,投入自己所有o既感情,等我所愛o既人感受到我o既愛係存在;對自己o既投入,投入自己對愛o既理念,對愛o既真諦,對雙方未來o既理性思考。冇投入o既愛情,好難係現實存在。

L-Loyal--忠誠
對自己所愛o既人,係一種必需品。冇左忠誠就唔會有愛情,雙方都要將自己o既愛全心投入到對方身上,對愛情觀o既一種見證,對愛情o既負責。總之忠誠係真愛o既必備之物。

O-Observant--用心
對自己所愛o既人用心,當然同樣都唔好忘記對自己用心。如果一個人都唔可以對自己用心,咁樣仲可以對邊個用心呢?所以對自己用心,善待自己,都係不可缺少o既。用心雙向,用心去理解愛情,雙方o既愛情先會更加牢固。

V-Valiant--勇敢
勇敢,係要獲得愛情o既必惼武器。呢個武器好容易得到,因為佢就係自己o既身上。愛情係需要勇敢,勇敢去面對自己伯3愛情,等自己o既愛情唔好留低全何遺憾,勇敢去為自己o既愛情去打拼,勇敢去為自己o既愛人而努力奮鬥。

E-Eniovment--喜悅
喜悅,就係係得到或者經歷左上面o既一切後所獲得o既果實。雖然呢個仍然係一個未成熟o既果實。不過當睇到果實o既形成,我就會知道自己以前付出過o既努力係有回報o既,就會沉醉係喜悅當中。總之果陣時o既喜悅就係對愛情o既肯定,因為愛情而存在。

Y-Yes--願意
願意,當睇到呢個字詞時,諗到o既多半係電視劇入面o既情節。牧師係新人o既中間,問女方,你係咪願意嫁佢嗎?男方都係一樣。喜悅同願意,所得到o既成果就係一個成熟o既果實。願意,願意將自己交比自己所愛o既人,總之講出願訛就係得到愛情前最美好o既時刻。

O-Obligation--責任
責任,獲得左愛,所面臨o既負擔將會加劇,對愛情o既責任,對自己努力得到愛情o既一種延續,係對自己所愛o既人一種負責,亦都係對自己o既負責;對家庭o既責任,愛自己o既親人,唔好辜負左愛人對你o既愛,呢種愛已經轉換到家庭入面,為之努力奮鬥係我地所必備o既。

U-Union--和諧
和諧,呢個字詞向來都係對家庭而言o既,一個和諧p既家庭係每個人所嚮往,亦都係我地所追求o既並為之努力創造。和諧可以比到人以安靜詳和o既一種感覺,比人一種白頭到老o既意境。總之和諧係美好愛情o既境界。



以上8種真諦,係我對愛情o既睇法…亦係我對愛情o既「 手段」。

但,珊會唔會欣賞我o既「手段」呢…?

以珊o既性格,目標清晰,意志堅定,快捷敢言,敢愛敢恨,為現在,為未來有要求…等等表現,珊會真係想同我一齊咩…?

我同珊根本就係兩個世界o既人…

唉……
總之,愛情會令我對所有事物變得更亂…

沒有留言:

發佈留言