2009年3月16日星期一

愛情的原意?

愛情本應是一種交流o既關係,對不?

愛情,係由付出同接收組成。若果男友覺得自己付出,而係女友身上卻得唔到少少o既接收,當然會覺得不滿。

果種感覺,就好似做左一門不停虧蝕o既生意。

呢一代港人,有邊個唔奉行【拜金主義】呢?香港人都拜金,都愛錢,而同時間,佢地其他心靈上o既自信都失落左。
驚比較o既香港人,就利用左物質成為佢地信心之源。有 d 人o既信心黎自層樓,有 d 黎自架車,而年輕少少o既,就落係自己o既打扮上--名牌手袋對香港人(特別係女性)黎講,就係一份被人【睇得見】o既自信。

其實呢…我都用緊名牌靚衫黎增加自己o既信心,不過…好似都係唔得咁…

但係用物質黎衡量愛情,會唔會係同原本o既義意唔同左呢?

其實珊唔鐘意我,係因為我根本唔夠愛佢,同埋我無能力令珊死心塌地咁愛上我…


或者我真係唔適合珊吧…?當珊真正愛上一個男人時,佢就會變返原本o既珊吧…?
始終珊都係一個普通正常o既香港女仔…


要令自己能夠被女仔睇中,的確好難。呢家內在美已經唔可以用黎做籌碼,睇黎要改變下我造形先得…


一切注定變得複雜…

沒有留言:

發佈留言