2009年3月28日星期六

真係好尴介

今日真係好尴介呢…

11點幾起身,做埋 d 功課之後就去左新都會,除左撞下見唔見到珊之外,仲諗著重遊舊地,懷念一下…

4點幾果時,收到sms話今日會同龜一齊去彌撒…
一睇就知有古怪喇,做咩無喇喇提龜佢呢?



原來果2條友想我同龜有得發展-,-

大佬呀,我根本就冇鐘意過佢,同埋佢都唔鐘意我…

表面上去彌撒,其實就係一個陰謀-.-

好尴介呀我…
今次彌撒我特別唔自然同分心,唔知乜野原因…

雖然今次表面上我好似表現到男士應有o既風度,但係我都要人提先記得…
我根本就冇鐘意過龜,大家唔好誤會我喇!


唉…我唔想佢好似珊咁,因為我鐘意佢而同我絕交…唔想又冇多個朋友…

我對龜真係冇野架!

沒有留言:

發佈留言