2009年3月3日星期二

愈做愈錯的我(下)

一早就被珊分到【無感覺】o既組別,愈係付出,珊就越容易感到唔耐煩。

特別係 d 有誠意o既行動,只會令珊特別抗拒…

係珊心入面,我只可以間唔中送下 d 手袋,手機等用完即棄o既野比佢,但佢珊應該最怕我未得佢同意之下,一廂情願咁去為佢實踐目標。

我以為珊好鐘意同我吹水,所以成日都一上msn就搵佢,我什麼推哂公會所有活動,為求同珊吹水,又扮鐘意佢 d 明星等,以博【紅顏一笑】,可惜最後………

珊只會怪我破壞左佢夢想--因為我強迫珊o既夢想同我掛左鈎。

決絕o既珊,有可能唔會再鐘意返呢樣野,呢個歌星/名星,又或者靠自己(或另一個男友)o既力量,重新去做過另一樣野…

以上 d 行動令珊反感o既原因,係佢會覺得--我根本都冇叫你去做!--而當我做完之後,珊又可能會覺得我專登要佢欠左我咁,於是更不忿。珊同我由只係朋友,開始變成仇人,討厭我。

除左理想外,另一個同樣唔掂得o既--係偶像。

(假設)我知道珊鐘意某歌手,於是千方百計為佢搵黎獨一無二o既演唱會門票,又或者係絕版o既偶像(或其他)商品,以為珊會鐘意,點知係我發夢娶媳婦--珊會兜得我褻瀆神明呀!

同自己唔鐘意o既人一齊去睇演唱會,一定唔會開心快樂。自己最喜愛o既偶像珍藏比唔鐘意p既人掂過之後,就唔會再完美。




我諗珊呢家仲可能會同我講一句:「你點解要為我做呢種事?如果你唔做,我仲可能會尊重你多 d 。」

沒有留言:

發佈留言