2009年3月2日星期一

愈做愈錯的我(上)

女仔,係唔可以比你感動返黎o既。

當你遇到唔鐘意自己o既女仔,你可能會努力咁付上金錢,時間,誠意,送上最名貴o既首飾,係下雨天苦等三個鐘頭,用好多心機,搵到佢最愛o既絕版唱片…你以為就可以感動同佢熱淚盈眶,投懷送抱--蘆好意思,果 d 只係電視劇o既橋段,現實世界入面係好難發生…
因為女仔心入面會條線,你係過唔到。

女仔天生都有個分類器,見面第一刻,第一眼,佢就下意識咁將來你放入分類器,將你分組--【有感覺】同【無感覺】。

能夠入到【好感覺】組別o既,未來一定條件好,亦不一定係好鐘意果隻,只不過係對佢有一種--【唔抗拒去戀愛】o既感覺。果種男生,只要付出一般追求女仔o既手段,就可以進入女仔考慮範圍。之後會唔會開花結果,就視乎女仔o既性格同取捨了。

至於【無感覺】果組,就以我做列子喇~
呢個組別,好簡咬,就係完全冇感覺。
當中有小部分係直接o既反應(一見到就會好反感),但有更多o既,係連反感都冇,係完完全全覺得你唔好但又唔壞,不喜不惡,根本連佢小小反應都冇--就係完全冇感覺。

就好似我咁…
珊第一眼見我,始終都冇見到佢男友咁開心。
呢家珊對我係非常之反感,所以我冇機會可以同珊表白了…

即使我當著面同佢表白,通常都會嚇到珊雞飛狗走。


女仔(包括珊)亦有一個好普遍o既性格--愈係冇感覺o既男生,你愈為佢做得更多,就只會越反感。

我就係一個好列子。
珊同我絕交之後,為左可以挽回呢段友情,於是我發全力,用金錢,時間,誠意等,完全奉上,為求珊可以原諒我o既過失,但結果卻係反面收場(收皮喇你)~

或許我當時唔記得左,愛情(或友情)係一種感覺,係抽象o既,絕對唔係1+1=2--【愈努力付出就有回報】,呢個定理唔適合用於愛情。

正如我點解會愛上珊一樣,都係咁不可理喻o既感覺。

我愈做,只會愈比珊睇唔起我…

沒有留言:

發佈留言