2009年3月12日星期四

真的不悔嗎?

楊不悔,係《倚天屠龍記》入面其中一位女主角。

名字由來係咁o既:
峨嵋派女弟子紀曉笑,在一次巧合下,意外地救了明教光明左使楊逍。

佢地兩派係講明勢不兩立,但係楊逍卻愛上左紀曉笑。

由於呢段係一段世間不可能容納o既愛情,紀曉笑多次拒絕楊逍o既愛意,因為楊逍死纏唔放,係某一次機會下,楊逍強暴左紀曉笑。之後紀曉笑偷偷離開。

之後,紀曉笑發現有左身孕,佢生左個女之後,就改名為楊不悔。
代表紀曉笑係楊逍o既妻子;不悔,代表自己對呢段感情o既不悔。

當一個人係感情或愛情上用上【不悔】二字,都只因為當中涉及一定o既錯誤。
而【不悔】o既意思,就等如【我知道呢個係一個錯誤】。

但紀曉笑同楊逍o既錯誤,好大可能係愛情開始之前就已經係到。紀曉笑知道錯誤,但佢就知錯而錯,最後又比一個【明知o既錯】發展成【不可收拾o既錯】。

大錯已成,補救亦做不了,還可以講什麼呢?

於是只可以向大家承認--【我知道呢個係一個錯誤】,而為左挽回面子,或者等自己好過 d ,就會加上一句:【但我唔會後悔。】

所以當一個人,大大聲咁同人講:【我對果段感情不悔!】
其實並唔係一件好有型o既事,因為咁樣只可以表示係明知自己犯左一個錯,同時亦等於接受自己犯左呢個錯。

《倚天屠龍記》中,紀曉笑雖然幫個女改名做楊不悔,但要留意,就係佢同楊逍,最終都係分開生活。佢愛楊逍,楊逍都愛佢,佢地絕對可以有更好o既方法,等佢地兩個可以一齊遠離江湖,遠走高飛。

但係佢地做唔到~

因此,【不悔】除左等於【我知道呢個係一個錯誤】之外,另一個意思就係暗示【當初本來可以處理得更加好】。

可惜我做唔到…


珊…你對我呢段友情,真係不悔嗎?真係少少開心o既回憶都冇…?

後日就係白色情人節了…我除左送禮物比你之外,只可以祝你前途無可限量,能夠搵到一個愛你o既好男人…

沒有留言:

發佈留言